Pages

Friday, August 27, 2010

~~sAyA xTaHu PoWn~~

saya x tahu pown
*****
nak post ape malam nyh
*****
tapi,, saya nak post jgak
*****
gedik...??
*****
sampai aty cakap saya macam tue
*****
saya sedih tao
*****
ngada2...??
*****
mane ade lar
*****
saya x cam gtu pown tao
*****
saya baik jek tao
*****
perasan...??
*****
mane ade lar
*****
betol ape yg saya cakap
*****
x...??
*****
hish...!!!
*****
x lar...kan saya dah cakap
*****
yang saya ny baik jer
*****
x der niat x baik pown tao yg di atas tdik tu
*****
nape nak wat saya marah nyh...??
*****
sabar...??
*****
saya dah cukop bersabar dah tdik tao
*****
saya nyh insan biasa
*****
tahap kesabaran tue ade batasannyer
*****
paham x...??
*****
kalao x paham sudah r...!!!
*****

2 comments:

syifa' mawaddah said...

uiyyooo..emo nye..konsep posting kte adalah sme malam ini..huk3

atyein86 said...

fuiyooo....
emo kan??kan??
mmg lar konsep same...
sbb awak yg ajar kat saye wat post mcm gtu...
hehehe...
awk jgn marah tao...

..::peace::..

Post a Comment

Friday, August 27, 2010

~~sAyA xTaHu PoWn~~

saya x tahu pown
*****
nak post ape malam nyh
*****
tapi,, saya nak post jgak
*****
gedik...??
*****
sampai aty cakap saya macam tue
*****
saya sedih tao
*****
ngada2...??
*****
mane ade lar
*****
saya x cam gtu pown tao
*****
saya baik jek tao
*****
perasan...??
*****
mane ade lar
*****
betol ape yg saya cakap
*****
x...??
*****
hish...!!!
*****
x lar...kan saya dah cakap
*****
yang saya ny baik jer
*****
x der niat x baik pown tao yg di atas tdik tu
*****
nape nak wat saya marah nyh...??
*****
sabar...??
*****
saya dah cukop bersabar dah tdik tao
*****
saya nyh insan biasa
*****
tahap kesabaran tue ade batasannyer
*****
paham x...??
*****
kalao x paham sudah r...!!!
*****

2 comments:

  1. uiyyooo..emo nye..konsep posting kte adalah sme malam ini..huk3

    ReplyDelete
  2. fuiyooo....
    emo kan??kan??
    mmg lar konsep same...
    sbb awak yg ajar kat saye wat post mcm gtu...
    hehehe...
    awk jgn marah tao...

    ..::peace::..

    ReplyDelete