Pages

Saturday, September 05, 2009

SeNdiRi

"Bersendirian…
Menerima hukuman meninggalkan kau dahulu
Bila selangkahku…
Sengaja inginkan perhatianmu
Sudikah kau terima…
Kesan kasih sayang yang ku semikan untukmu
Dari airmata terlalu mengingatimu
Aku…
Menyintaimu…menyayangimu…
Untuk selamanya…
Kau bawa bahagia…
Di dalam hidupku sebelum kau pergi
Kesilapanku tak tahu menilai permata
Aku berjanji…
Tak mungkin aku khianati untuk kedua kali
Oh…andai kau kembali…
Menyerlahkan jiwa dengan cinta suci"

0 comments:

Post a Comment

Saturday, September 05, 2009

SeNdiRi

"Bersendirian…
Menerima hukuman meninggalkan kau dahulu
Bila selangkahku…
Sengaja inginkan perhatianmu
Sudikah kau terima…
Kesan kasih sayang yang ku semikan untukmu
Dari airmata terlalu mengingatimu
Aku…
Menyintaimu…menyayangimu…
Untuk selamanya…
Kau bawa bahagia…
Di dalam hidupku sebelum kau pergi
Kesilapanku tak tahu menilai permata
Aku berjanji…
Tak mungkin aku khianati untuk kedua kali
Oh…andai kau kembali…
Menyerlahkan jiwa dengan cinta suci"

No comments:

Post a Comment